Sunday, February 24, 2008

Cannot think of a title



I may just be slightly wasted whilst writing this, so it may seem a bit rambly stream of consciousness sort of vibe.

Word of advice to all the ladies out there... actually to everyone - if you're on a date, take your fucking sunglasses off! I don't care that they're dkny or whatever, how the fuck am I supposed to speak to you seriously when I can't see your eyes? Actually - leave them on, cos if you're that kinda person anyway, it gives me advance warning that this isn't going anywhere anyway. You're too shallow and vapid for me. I want someone I can be real with.

Just got back from watching Jumpers. It was Ho Hum. I really wanna see Sweeny Todd, Fool's Gold and Michael Clayton next. Anyone feel like going to watch movies? My movie wingman is in France right now. Bastard! I miss you guys already ;)

My aunt just died today. After almost 2 months of suffering. It was not nice. Kinda funny feeling knowing someone isn't going to say anything to you ever again, isn't going to be around ever again. I'm sorta in emotional limbo about it right now. My mate's dad just died on Friday as well. he's having to sort out everything right now. I don't know what to say in these situations, everything I can think of always sounds fake :(

5 comments:

Expensive Mistakes and Cheap Thrills said...

hello chewsie...

sorry to hear your aunt died, that's very sad...(so not good at this consoling stuff)

thinking of you!

ps: dkny sunglasses girl - sounds like a looooser....

pps: join the SA bloggers network http://sabloggers.ning.com

luff you long time!

The Blonde Blogshell said...

Sorry to hear about your aunt!

Oh and DKNY girl. silly.
Oh and another silly thing? People who wear sunglasses at NIGHT!! WTF?

Ruby said...

awe hun...i'm sorry to hear the sad news:( death is never pretty, nor nice and it always make us realise that a lot of the crap we get wrapped up in is so well...useless.

*hugs*

Anna said...

I agree wholeheartedly on the sunglasses issue, can't talk to someone unless I've seen their eyes.

Poor honey... sorry about your aunt. <3

SleepyJane said...

Hi there!

Boy did I choose a crappy time to find your blog - not that I mind - I just suck at saying the right thing without making it sound cliche.

Anyway. I'm sorry to hear about your aunt. Sending my best thoughts to you and yours.

And DKNY girl? *shakes head slowly*